Προώθηση μαθημάτων

Όταν έχετε δημιουργήσει τις ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές προτάσεις που προτείνονται, θα πρέπει στη συνέχεια να τις δημοσιεύσετε στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Το κοινό αυτό θα μπορούσε να είναι οι μαθητές σας και οι γονείς τους, φίλοι ή γνωστοί των μαθητών σας, το ευρύτερο κοινό της περιοχής σας ή μαθητές από όλη την Ελλάδα.

Η Cosmolearn σας παρέχει την τεχνογνωσία και όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες για να προβληθείτε με ολοκληρωμένο τρόπο στο κοινό που σας ενδιαφέρει.

 


Δημιουργείστε μια σταθερή σχέση και επικοινωνία με το κοινό σας κρατώντας ενήμερο και ενθουσιώδη.

Η επικοινωνία με το κοινό περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες που αφορούν το marketing και καθώς αυτό έχει καλυφθεί στο μεγαλύτερο μέρος του από το ψηφιακό marketing (digital marketing) οι δράσεις που θα πρέπει να οργανώσει ένα εκπαιδευτικό κέντρο ή καθηγητής προκειμένου να προωθήσει τα μαθήματα που δημιουργεί συνοψίζονται ως εξής:

  •  Δημιουργία site που σας αντιπροσωπεύει, είναι ελκυστικό αποτελεί σημείο συνάντησης του κοινού σας και παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται οι μαθητές και οι γονείς που το επισκέπτονται. Παραμένει ενημερωμένο με νέα που τους αφορούν, τις δράσεις και τα μαθήματα σας. (Το Liveschool έχει σχεδιάσει πακέτα συνδρομών με τα οποία μπορείτε να αποκτήσετε συμπληρωματικά στις υπηρεσίες και τα εργαλεία που σας προσφέρει, το δικό σας site που είναι σχεδιασμένο με βάση τις πιο σύγχρονες τάσεις.
    Το site που λαμβάνετε (αν επιλέξετε αντίστοιχη συνδρομή) είναι συνδεδεμένο με το πληροφοριακό σύστημα της Comsolearn η οποία ενημερώνει τακτικά τις ενότητες που αφορούν το εκπαιδευτικό σύστημα και αναρτά για λογαριασμό σας τα σχετικά νέα.)
  •  Διαχείριση των σελίδων σας στα social media και συνεχείς, ενδιαφέρουσες, διαφωτιστικές, πρωτότυπες αναρτήσεις. Η αμεσότητα της επικοινωνίας που προσφέρεται σήμερα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο αντίκτυπος που αυτά έχουν στη δημιουργία τάσεων και διαμόρφωσης των προτιμήσεων του κοινού είναι εξαιρετικά σημαντικά για τους καθηγητές και τα εκπαιδευτικά κέντρα που επιθυμούν να καθιερωθούν και να έχουν σταθερή παρουσία μέσω των δημοσιεύσεων τους αλλά και μεγιστοποίηση του αριθμού των μαθητών που τους επιλέγουν. Τα νέα που ενδιαφέρουν τους μαθητές, τα "έξυπνα" άρθρα που θα τους κινήσουν το ενδιαφέρον και θα θέλουν να τα αναδημοσιεύσουν (like, share)θα σας δώσουν πρόσβαση σε όλο και αυξανόμενο κοινό.
  •  Καμπάνιες e-mail. Φροντίστε να φτάνουν τα νέα, οι προσφορές και τα μαθήματα σας και με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Αν διαθέτετε ήδη βάση πελατών θα κρατήσετε την επαφή και θα προωθήσουν ότι τους ενδιαφέρει και στους φίλους τους, ενώ αν η βάση σας είναι μικρή θα μπορέσετε να την αυξήσετε. Αν κάνετε καμπάνιες με newsletters που είναι ελκυστικά και έχουν πάντα κάτι που είναι πραγματικά δελεαστικό και χρήσιμο για τους παραλήπτες σας τότε θα αποκτήσετε ένα πιστό και σταθερό κοινό.
  •  Video marketing. Προωθείστε τις υπηρεσίες και τα μαθήματα σας αναρτώντας video που εσείς δημιουργείτε σε κοινωνικά δίκτυα και στο YouTube ή τοποθετώντας διαφήμιση σε επιλεγμένα video (στοχευμένα) που επισκέπτεται το κοινό σας.

Η επικοινωνία με το κοινό και η προώθηση των μαθημάτων σας δεν αφορά ενέργειες με τις οποίες οι επισκέπτες φτάνουν από την αρχή στα μαθήματα σας για να τα αγοράσουν αλλά γενικότερη ενδυνάμωση της online παρουσίας σας.
Οι δυνατότητες εδώ είναι απεριόριστες και μπορούν να εξειδικευτούν ακόμα περισσότερο για έμπειρους χρήστες με τη χρήση εργαλείων που προσφέρουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερη και αποδοτικότερη στόχευση της προώθησης.

  •  Διαφήμιση στο Google (Google adwords)

    Στοχεύετε το κομμάτι του πληθυσμού που σας ενδιαφέρει και αναζητά αυτό που εσείς προσφέρετε. Ορίζετε τις λέξεις που θεωρείτε σημαντικές ώστε με την αναζήτηση τους στο google να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων η δική σας ιστοσελίδα (η σελίδα που δημοσιεύονται τα μαθήματα σας). Έτσι για παράδειγμα αν έχετε ορίσει στις λέξεις κλειδιά τις λέξεις μαθηματικά, λύκειο, φροντιστήριο τότε όσοι αναζητούν κάτι με βάση αυτές τις λέξεις θα σας βρίσκουν στα πρώτα αποτελέσματα της google.

  •  Google analytics

    Χρησιμοποιείτε εργαλεία με τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συμπεριφορά των επισκεπτών και να ερμηνεύσετε την απόδοση όλων των ενεργειών προώθησης που έχετε κάνει με στόχο να βελτιώσετε όσες δεν αποδίδουν όπως θα θέλατε και αναγνωρίζετε ποιές είχαν το σημαντικότερο όφελος.

  •  Διαφήμιση στο Facebook (Facebook ads)

    Δημιουργείτε διαφημίσεις που στοχεύουν και προβάλλονται σε συγκεκριμένο κοινό που καθορίζεται με βάση την ηλικία, την τοποθεσία , τα ενδιαφέροντα τους κοκ.

  •  Διαγωνισμοί Facebook

    Δημιουργείτε διαγωνισμούς με ότι περιεχόμενο επιθυμείτε και κινητοποιείτε το κοινό με κάποιο κίνητρο που εσείς επιλέγετε.

Από όλες τις παραπάνω μεθόδους υπάρχουν κάποιες που όλοι γνωρίζουμε και έχουμε χρησιμοποιήσει ή γνωρίσει ως επισκέπτες άλλων ιστοσελίδων ή σελίδων στο facebook κοκ. Για τις πιο εξειδικευμένες μεθόδους είμαστε εδώ για εσάς και σας προσφέρουμε την υποστήριξη μας μέσα από τα πακέτα internet marketing που έχουμε σχεδιάσει και σας προσφέρουμε σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές. Βρείτε τα πακέτα internet marketing που σας προσφέρουμε στις υπηρεσίες μας προς εκπαιδευτικά κέντρα και εκπαιδευτές.


Πως διαμορφώνετε την ιστοσελίδα που σας προσφέρει το Liveschool

Τα πακέτα συνδρομών που προσφέρονται χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες.

Είναι οι συνδρομές που σας προσφέρουν τη δυνατότητα να κάνετε χρήση των εργαλείων ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και επικοινωνίας του Liveschool, χωρίς να λάβετε ιστοσελίδα και οι συνδρομές που περιλαμβάνουν και την προσφορά ιστοσελίδας. Η διαμόρφωση της ιστοσελίδας που σας προσφέρει το Liveschool γίνεται μέσω του συστήματος CMS (Content Management System) που τη συνοδεύει. Το σύστημα αυτό σας επιτρέπει να αλλάζετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, δηλαδή τα κείμενα, τις εικόνες και τα χρωματικά θέματα με απλό τρόπο, ενώ έχουμε φροντίσει να μπορείτε να επιλέξετε τη μορφή της ιστοσελίδας σας ανάμεσα σε 5 διαφορετικά πρότυπα (templates).

Η ιστοσελίδα που λαμβάνετε αρχικά περιέχει κείμενα και εικόνες ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ως πρότυπο για εσάς. Στην πορεία μέσω του CMS μπορείτε να αφαιρέσετε όλα σχεδόν τα κείμενα και τις εικόνες και να προσθέσετε αυτά που περιγράφουν το εκπαιδευτικό σας κέντρο ή το επαγγελματικό σας προφίλ αντίστοιχα.

Βήματα:
  • Κατά τη διαδικασία αγοράς μίας συνδρομής δηλώνετε ποιo από τα 5 πρότυπα σελίδας (templates) που προσφέρονται επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε για την ιστοσελίδα σας

    καθώς και το όνομα του domain που αυτή θα έχει (πχ αν η επιχείρηση σας ονομάζεται EDUCENTER τότε μπορείτε να επιλέξετε για την ιστοσελίδα σας το ομώνυμο domain. Η διεύθυνση της ιστοσελίδας σας θα είναι τελικά "educenter.liveschool.gr".)

  • Μέσω του CMS (content Management System) μπορείτε να διαχειρίζεστε την ιστοσελίδα σας,

    να προσθέτετε σε αυτή τα κείμενα και τις εικόνες που επιθυμείτε αλλά και να αλλάζετε τα χρώματα και το ύφος της ώστε να καλύπτει πλήρως την κουλτούρα και το προφίλ της επιχείρησης σας.

  • Από τον πίνακα εργαλείων σας, που εμφανίζεται στην πάνω δεξιά γωνία της ιστοσελίδας σας όταν μπείτε σε αυτή με τον κωδικό σας, επιλέγετε "Διαχείριση Σελίδας". Από το διαθέσιμο μενού που εμφανίζεται στη δεξιά στήλη μπορείτε να επιλέξετε αυτό που θα θέλατε να επεξεργαστείτε.

Κάποιες από τις δυνατότητες διαχείρισης που έχετε είναι:

  • να αλλάξετε το πρότυπο της σελίδας(με βάση το πρότυπο που θα επιλέξετε θα συμπληρώσετε και θα κάνετε τις επιθυμητές αλλαγές και στις υπόλοιπες ενότητες που υπάρχουν στο μενού)
  • να αφαιρέσετε τα υπάρχοντα κείμενα και εικόνες και να προσθέσετε νέα
  • να αλλάξετε τις επιλογές του βασικού μενού της σελίδας σας
  • να αλλάξετε, να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε εικόνες από το slider που υπάρχει στο πάνω μέρος της κεντρικής σελίδας
  • να δημοσιεύσετε ανακοινώσεις στην ενότητα σημαντικές πληροφορίες
  • να ορίσετε ποιες είναι, τα κείμενα και τις εικόνες για τις βασικές σας υπηρεσίες
  • να διαμορφώσετε το ημερολόγιο των εκδηλώσεων σας
  • να αλλάξετε τις προσφορές
  • να δημοσιεύσετε Νέα (ανακοινώσεις κλπ) στη σχετική ενότητα
  • να αφαιρέσετε ή να αλλάξετε κάποιες από τις υπάρχουσες σελίδες
  • να προσθέσετε διαφημιστικό video στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας
  • να προσθέσετε τα κοινωνικά σας δίκτυα (facebook, twitter κλπ)
  • να ορίσετε τους καθηγητές σας (αν είσαστε εκπαιδευτικό κέντρο) και να δώσετε πρόσβαση σε αυτούς ώστε να διαχειρίζονται τα μαθήματα που θα τους αναθέτετε
  • κοκ

**Σημείωση: Για να προσθέσετε στο σύστημα έναν καθηγητή θα πρέπει πρώτα να εγγραφεί μέσω της ιστοσελίδας σας στο σύστημα και στη συνέχεια αφού εντοπίσετε το username που έχει δηλώσει από την ενότητα "Καθηγητές-->Προσθήκη καθηγητή" και να ορίσετε τον χρήστη αυτό ως καθηγητή. Έτσι θα μπορεί στη συνέχεια να έχει πρόσβαση και να διαχειρίζεται τα δικά του μαθήματα.


Η μορφή και η δομή της ιστοσελίδας

Μπορείτε να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλυτέρα στις ανάγκες σας.

  • Αν θέλετε πλήρη ιστοσελίδα επιλέξτε ένα από τα Template 1,2,3 και 4.
  • Αν έχετε ήδη ιστοσελίδα μπορείτε να πάρετε μία mini συμπληρωματική ιστοσελίδα που θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στην ηλεκτρονική εκπαίδευση και στην ανάρτηση των μαθημάτων που προσφέρετε επιλέξτε το Template 5.
  • Από τα Templates που προτείνονται επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην αισθητική σας. Μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή σας ανά πάσα στιγμή και να κάνετε τις απαραίτητες προσαρμογές στο περιεχόμενο.




Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικό, παράγοντα του σύγχρονου marketing και μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά την παρουσία σας στον κόσμο του διαδικτύου. Ανάμεσα στα δημοφιλεστέρα κοινωνικά δίκτυα (social media) είναι το Facebook, το Twitter, το LinkedIn. Κάθε εκπαιδευτικό κέντρο ή καθηγητής μπορεί να μεγιστοποιήσει το κοινό του, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και τη φήμη του και να επιτύχει την αύξηση των μαθητών που επιλέγουν τα δικά του μαθήματα.
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να αναδειχθεί σε ισχυρό σύμμαχο όσον καταφέρνουν να τα εντάξουν στην προώθηση των μαθημάτων τους.


Προωθείστε την επιχείρηση, το επαγγελματικό σας προφίλ και τα μαθήματα που δημιουργείτε στα κοινωνικά δίκτυα.

  • Facebook

    Δημιουργείστε εταιρική σελίδα, δημοσιεύστε τα μαθήματα και τις προσφορές σας, διοργανώστε διαγωνισμούς, παρακολουθείστε την ανταπόκριση του κοινού.

  • Twitter

    Αποκτήστε ενεργή παρουσία με αναρτήσεις σε πραγματικό χρόνο και σε στοχευμένο κοινό και δείτε πως την απόδοση των ενεργειών σας.

  • LinkedIn

    Προβάλετε το επιχειρηματικό σας προφίλ, τις υπηρεσίες και τους συνεργάτες σας σε ένα επαγγελματικό δίκτυο με στόχο την ενίσχυση του κύρους σας αλλά και την ανάπτυξη σχέσεων με άλλες επιχειρήσεις ή επαγγελματίες.

Οι επισκέπτες του Facebook ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο καθημερινά. Το twitter έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ενώ στο LinkedIn υπάρχουν περισσότεροι από 235 εκατομμύρια χρήστες, επιχειρήσεις και επαγγελματίες ως επί το πλείστον. Μπορείτε να συμμετάσχετε κάνοντας αισθητή την παρουσία σας.

  • Χτίστε τη σχέση που θέλετε με το κοινό σας και μη χάνετε την επαφή
  • Καθιερωθείτε στην αντίληψη τους και κερδίστε την αναγνώριση
  • Κερδίστε το θαυμασμό τους με τις δημοσιεύσεις σας
  • Εκπλήξτε τους με ξεχωριστά θέματα και αναρτήσεις που θα θέλουν να αναδημοσιεύσουν
  • Κάντε διαγωνισμούς
  • Προσφέρετε δωρεάν μαθήματα, προσφορές και εκπτώσεις, συμμετοχή σε δραστηριότητες ή άλλα δώρα
  • Χτίστε ένα κοινωνικό προφίλ και κερδίστε την εμπιστοσύνη τους

Παραμένουμε δίπλα σας και αναλαμβάνουμε για λογαριασμό σας τη δημιουργία και τη διαχείριση της παρουσίας σας στα κοινωνικά δίκτυα με ειδικά σχεδιασμένες στρατηγικές marketing και καμπάνιες. Επισκεφτείτε τη σελίδα με τις υπηρεσίες και τα πακέτα internet marketing που σας προσφέρουμε ή επικοινωνήστε μαζί μας για δημιουργία εξειδικευμένου πλάνου που θα είναι προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες και ξεχωριστές ανάγκες σας.